zondag 7 september 2014

Lesley-Ann Poppe in bikini op P-magazine Badpakken-special


Lesley-Ann Poppe in bikini op P-magazine Badpakken-special


We trappen onze Badpakken-special af door Aphrodite, de godin van de liefde, schoonheid en seksualiteit, op onze cover te zetten. Of nee, wacht, het is Lesley-Ann Poppe. De verwarring is begrijpelijk. “Ik wil haar gerust opvolgen als godin van de orgieën.” Staat die vacature nog open, Zeus?

Sexy foto shoot met Lesley-Ann Poppe
Een Badpakken-special zonder de meest rondborstige vamp van Vlaanderen is als richtingaanwijzers voor BMW-chauffeurs: waardeloos. Al een geluk dat Lesley-Ann Poppe (35) zich speciaal voor ons in een spannend bikinietje wilde hijsen in de schaduw van de rots van
Aphrodite. “Ik wil haar gerust opvolgen als godin van de orgieën.”

Pafos, een vissersdorpje in West- Cyprus. Een poos na zonsondergang is het goed toeven in de pianobar van het vijfsterrenhotel Elysium. De gedachte aan de P-redactie, waar mijn broeders van het geschreven woord hard zitten te zwoegen, doet mijn aardbei-daiquiri enkel zoeter smaken. “En het gezelschap van de P-babes”, zegt u? Dat valt tegen, zo laat op de avond, want die kruipen allemaal verdomd vroeg onder de wol.

“Niet meer dan normaal”, reageert Lesley-Ann Poppe, die we in een jurk met een diep uitgesneden decolleté – ontsnappen aan haar Bermudadriehoek is alweer onmogelijk – aan de bar treffen. “Uit respect voor je werkgever moet je als model op tijd gaan slapen. Hier aankomen in Cyprus en iedere nacht de bloemetjes buitenzetten is niet professioneel. Je kan toch niet met een grauwe huidskleur, bloeddoorlopen ogen en wallen op de set verschijnen?”

Jouw shoot vond plaats bij de rots van Aphrodite, de plek waar de Griekse godin uit ‘het schuim van de zeegolven’ op Aarde kwam. Een bijzondere plek?
LESLEY-ANN POPPE: “Die rots schijnt magische krachten te hebben. Als je er om middernacht bij volle maan drie keer rond zwemt, blijf je eeuwig jong. Ik ben zelf naakt in het water geweest, maar ik denk dat ik eerder zou verzuipen dan drie rondjes te zwemmen. Er is daar te veel stroming.”

Een quizvraag: Aphrodite is de godin van…
Lesley-Ann Poppe: “Dat weet ik! Vruchtbaarheid, liefde, schoonheid, seksualiteit,…”

Overspel mag je ook op haar cv zetten. Ze bedroog haar vent dat het een lieve lust was. Wist je dat ze geëerd werd met rituele orgieën?
Lesley-Ann Poppe: “Hebben orgieën dan hun eigen godin?” (lacht)

Yip, het waren nogal sloebers: Zeus en co. Welke van die godenportefeuilles zou iets voor jou zijn?
Lesley-Ann Poppe: “Vruchtbaarheid alleszins niet: ik heb een kind dat ik doodgraag zie, maar eentje volstaat. Overspel zie ik ook niet meteen zitten, dus doe mij maar de orgieën. (lacht) Daar doe je meteen veel mensen een plezier mee.”

In de mondaine wereld waarin jij verwijlt, beland je wellicht wel eens op seksfeestjes?
Lesley-Ann Poppe: “Ik ga hier niet verkondigen dat ik er al gezien of eraan deelgenomen heb, maar ik heb er wel weet van. Je merkt gauw dat zulke feestjes geen verzinsels zijn, maar echt bestaan. Als ik het zou willen, zou ik daar bij kunnen zijn, maar als BV kan je je dat niet permitteren. Zodra je iets stouts of verkeerds doet, hang je.
 
Lesley-Ann Poppe»Zelfs in het buitenland kan ik me niet anoniem amuseren. Altijd word ik wel ergens gespot, waar ter wereld ik ook ben. Na de bloot fotoshoot ben ik hier een stapje in de wereld gaan zetten. Samen met Anouk (Matton; red.) en Esmeralda (Alvarez Leyva; red.) bezocht ik een klein dancefestival in Limassol. Wel, geen twee uur later stonden er plots topless foto’s van mij op Twitter, zonder dat ik wist dat die genomen waren. Had ik op dat feestje heel foute dingen gedaan, zou iedereen het meteen geweten hebben.”

Kan je geen pet opzetten?
Lesley-Ann Poppe: “Als ik me niet schmink, me niet opkleed en mijn haar niet los laat hangen, kan ik op zaterdagmiddag ongestoord shoppen op de Meir. Natuurlijk herkent iemand me wel eens, maar ik word tenminste niet de hele tijd lastiggevallen. Zodra ik geschminkt en opgekleed ben, is het hek van de dam.”

De volledige foto shoot en het bijbehorend interview met Lesley-Ann Poppe, vindt u in P-magazine.

Filmpje en video YouTube Exclusief: Een blik achter de schermen bij de covershoot van Lesley-Ann Poppe, waarin ze met haar borsten aan het spelen is op het strand.

Aan onze trouwe fans geven we al eens graag een extraatje. Daarom bieden we jullie graag een exclusieve kijk achter de schermen van de shoot van de covergirl van deze week: Lesley-Ann Poppe. Kijk en geniet mee van deze geweldige beelden en foto's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten