vrijdag 9 mei 2014

Lesley-Ann Poppe: “Complexen over mijn grote borsten”

 
Lesley-Ann Poppe: “Complexen over mijn grote borsten”

Hou u vast aan de takken van de bomen want het citaat van de week komt van LAP-danseres (en TOPzangeres...) Lesley-Ann Poppe. Geef maar lekker toe dat u ook even fronste...Als er één of twee dingen zijn waaraan we B.A.B.E.-babe Lesley-Ann Poppe herkennen uit de duizend, dan zijn het haar... onvoorstelbaar origineel en gedurfde danspasjes wel! En ook haar omvangrijke boezem ontglipt menig vruchtbaar man niet snel. En dames, hadden jullie dan gedroomd van zo’n stel uiers? Weet dan maar goed dat de eigenares in kwestie(t) er absoluut niet mee opgezet is. Meer nog, haar trekpleisters zijn lang een struikelblok (gheghe) voor haar geweest. En zo had ze wel meerdere complexen vroeger...

“Ik zag er afschuwelijk uit. Met dat bruine haar, en dan nog in een permanent. En ik stond vol pukkels. Jezus ik zag er echt niet uit. Met die dikke kop van me en dat spleetje tussen mijn tanden, vreselijk. Rond mijn 22ste heb ik dat tandspleetje laten opvullen, en toen werd heet plots hip dankzij Vanessa Paradis en Madonna. Ik heb er best spijt van, maar ik ben te lui om naar de tandarts te gaan. Het was hetzelfde met mijn grote borsten. Enkele jaren geleden was het helemaal in om van voren plat te zijn en een dikke poep te hebben. Ik heb lang complexen gehad over mijn grote cup”, klink het.

Leuk om dan te weten dat ze onlangs via een Belgisch blad nog rondbazuinde dat “het behoorlijk duur is om er zo goedkoop uit te zien”. Maar het zijn woorden uit de mond van een een doodsbraaf schoolmeisje, althans dat beweert ze. En vanavond gaat Juffrouw Van Wijck Poppe’s schoolkennis (inclusief de breingrootte van Tanja Dexters) even uittetten...UITTESTEN in ‘De klas van Frieda’.

“Je zal het misschien niet geloven, maar ik was doodbraaf. Ik had altijd goede punten en ik was geen rebel. Ik deed Latijnse, dus ik zat sowieso al in een brave klas. Maar ik werd thuis ook kort gehouden. Ik mocht niet uitgaan en ze kwamen me elke dag na school halen met de auto. Alle andere meisjes kwamen met de fiets of met de bus. Zij konden na vier uur met de jongens van het college babbelen. Die stonden ons elke dag aan de schoolpoort op te wachten met hun brommertjes. Maar voor mij waren vriendjes een ver-van-mijn-bedshow. Helaas pindakaas”, vertelt Lesley-Ann Poppe.

Ondertussen heeft Lesley-Ann Poppe ongetwijfeld haar eigen show... En nog een andere show – De Kazakkendraaiers – prees afgelopen zondag B.A.B.E’s danskunstjes nog de hemel in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten